niedziela, 30 czerwca 2019

Zakochany w Tobie? Emporio Armani


Uwielbiam poszerzać swoja kolekcje perfum o nowe nabytki...takie małe uzależnienie;)
Tym razem w moje łapki wpadł zapach od Emporio Armani  o wdzięcznej nazwie In love with you
Nie raz powtarzam że lubię mocne i słodkie zapachy wiec zazwyczaj takie wybieram choć tym razem perfumy trafiły do mnie przypadkowo wraz z boxem z okazji zmiany nazwy z Iperfumy na Notino.


 Opis produktu:

Przebojowa woda perfumowana Giorgio Armani Emporio In Love With You uosabia historię miłosną współczesnej młodej kobiety. Uzależniającą kompozycję zapachową tworzy mieszanka czarnej czereśni, jaśminu i wanilii.
Delikatny, owocowo-kwiatowy zapach dla zmysłowej i odważnej kobiety nadaje się na każdą okazję.

Nuty zapachowe:

Nuta glowy : czarna porzeczka,czereśnia ,malina
Nuta serca: davana, jaśmin arabski,róża
Nuta bazy : irys,  paczuli ,wanilia


In love with you to  owocowo kwiatowa kompozycja która trafiła na rynek w 2019 roku więc można powiedzieć że to jeszcze świeżynka 😁.
Flakonik perfum nie zwraca na siebie dużo uwagi ,to prosta szklana buteleczka ze srebrną zakręcana nakrętka ale ładna i subtelna.W środku ukrywa się różowy płyn o słodkim zapachu.
Ten zapach jakby już mi znany ,jest  podobny do innych perfum choć nie mogę sobie przypomnieć  do jakich ale perfumy w moim typie zapachowym , słodkie i dosyć intensywne oraz urzekające:)


Na początku wybija się zapach słodkiej maliny i czereśni, nieco lukrowy i ulepny ale obłędny i apetyczny , następnie do głosu dochodzą kwiatowe nuty jaśminu i róży które dodają mocy perfumom. Na koniec wyłania się słodka  wanilia połączona z egzotyczna paczuli niczym apetyczne ,kremowe ciacho.
In love with you może nie jest "killerem" wśród perfum,znam mocniejsze zapachy choćby jak Alien ale dla kobietek lubiących delikatniejsze zapachy mode wydać się za mocny i przesłodzony,w takim wypadku osoby z bardziej delikatnym powonieniem moga po nie  sięgać na letnie czy zimowe wieczory .
Kompozycja zapachowa dosyć prosta , nie rozwija sie zbyt mocno na skórze , ale ma swój urok króluje w niej  powszechna ,wszechobecna  słodycz, przeplatają się nuty kwiatowe i owocowe tworzący apetyczny , zmysłowy syropek.
Perfumy utrzymują się na mojej skórze 3-4 godziny na ubraniach nieco  dłużej.
Dla mnie zapach jest słodki, rozgrzewający i apetyczny.
Czy jestem zakochana?
Może nie ....ale na pewno jestem zauroczona 😊

Znacie ten zapach???

19 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu. Chyba mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ten zapach, teraz od czasu do czasu wącham flakonik, dla mnie to perfumy jesienne

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je dostałam w boxie ale jeszcze się do nich nie dobrałam, ledwie raz psiknęłam przy otwieraniu i chyba i ja będę zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują :) Jestem pewna, że ten zapach skradłby moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie mogłyby być za słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo musiałabys sprawdzić zapach

      Usuń
  6. Nie wiem czy nie byłby dla mnie zbyt słodki, ale chętnie sprawdziłabym tester :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego zapachu, rzadko sięgam po płatki od EA.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi przypomina Lancome La Vie Est Belle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt coś ma w sobie podobne nuty choc Lancome jest dla mnie delikatniejszy i bardziej pudrowy

      Usuń
  9. Nie znam tego zapachu, z opisu myślę, że mógłby mi się spodobac.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem zapachu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto powiedział, że miłość nie ma zapachu? ;) Może warto spróbować i pozwolić Emporio Armani pomóc w zdobyciu serca ukochanej osoby!
    https://www.swiatzapachu.pl/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)