środa, 31 marca 2021

Garnier bio lemongrass

 HEJ HEJ

Chciałabym Wam pokazać bardzo ciekawy produkt marki Garnier Bio Fresh Lemongrass


Myślę że wszyscy znają Garniera jeśli nie z  testowania to z widzenia.Przyznaje że kiedyś bardzo lubiłam używać kosmetyków Garniera do cery tłustej szczególnie pastę na zaskórniki do mycia twarzy.Siegalam  często po  cały zestaw do pielęgnacji i muszę przyznać że byłam  zadowolona .Potem przyszedł etap sięgania po kosmetyki naturalne moja świadomość zawartości i roli  składników w kosmetyku stała się dla mnie nadrzędna w wyborze pielęgnacji domowej a kosmetyki Garniera nie słynęły z dobrego składu .

Jakiś czas temu trafiłam w sklepie Notino na nową linie kosmetyków Garnier Bio i przyznaje dałam sie skusić no i nie żałuję ;)

CO NAM OBIECUJE PRODUCENT >

Przywracający równowagę certyfikowany krem o konsystencji żelu, wzbogacony olejkiem eterycznym z trawy cytrynowej. Nawilża skórę przez cały dzień, odświeżając i przywracając równowagę jej tłustym strefom. Stosuj raz dziennie, rano i/lub wieczorem.

DLA SKÓRY NORMALNEJ I MIESZANEJ

Zapach w 100% pochodzenia naturalnego.

Garnier BIO to nowa, unikalna gama posiadająca certyfikat ekologiczny COSMOS ORGANIC przyznawany przez ECOCERT®. Wszystkie formuły są wegańskie.

SKŁAD:

Hordeum Vulgare Stem Water*, Aqua / Water, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Coco-Caprylate/Caprate, Alcohol** Denat., Acacia Senegal Gum*, Zea Mays Starch / Corn Starch, Cymbopogon Schoenanthus Oil*, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Centaurea Cyanus Flower Water*, Arginine, Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil, Coco-Betaine, Propanediol, Carrageenan, Citric Acid, Xanthan Gum, Tocopherol, Sodium Benzoate, Salicylic Acid, Linalool, Geraniol, Eugenol, Limonene, Citral, Benzyl Alcohol, Parfum / Fragrance (F.I.L B223539/1), * Składniki pochodzące z rolnictwa organicznego, ** Wykonane z użyciem składników organicznych

Krem zamknięty w zielonej miękkiej tubce ,na kartoniku znajdziemy wszystkie informacje o produkcie.

Szata graficzna produktu jest ładna i przyciąga  wzrok.Krem ma fenomenalny zapach,pachnie dość mocno ...trawa cytrynowa .Nigdy jeszcze nie trafiłam na krem który pachniałby aż tak świeżo,taki energetyczny zielony zapach .Konsystencja kremu jest lekka , żelowa.

Krem świetnie się rozprowadza po skórze i bardzo szybko wchłania bez zostawiania po sobie jakiejkolwiek tłustej powłoczki. Skóra po jego aplikacji jest gładka i super nawilżona a także ładnie zmatowiona.Krem dobrze współgra z kremem można go aplikować pod makijaż.

Skład jest dość dobry znajdziemy w nim ciekawe składniki m.inn:

Wyciąg z trawy zbożowej jęczmienia o działaniu nawilżającym, odżywczym, antyoksydacyjnym

Olejek eteryczny z trawy cytrynowej o działaniu antybakteryjnym, przeciwzapalnym i odświeżającym

Extrakt z liści aloesu o działaniu łagodzącym , chłodzącym .

Olej z pestek słonecznika o działaniu odżywczym, przeciwzapalnym .

Destylat z chabra bławatka o działaniu antyoksydacyjnym, kojącym, odświeżającym

Argininę aminokwas o silnym działaniu nawilżającym, łagodzącym podrażnienia.

Kremik jest bardzo udany i z czystym sumieniem polecam go do wypróbowania .

Czy macie swoich ulubieńców z Garniera?



5 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki Garniera, tego produktu jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego kremu. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich kosmetyki, zazwyczaj sięgam po te do włosów. A ten kremik wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten krem w zapasach. Na razie musi jeszcze poczekać na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)