sobota, 24 czerwca 2017

Duża paka z iperfumy


Hej kochani :-)

Ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu głównie spowodowany egzaminami. Jeden mam już za sobą i muszę przyznać że test z kwalifikacji A 61 poszedł mi bardzo dobrze, choć przede mna jeszcze egzamin praktyczny. Trzymajcie kciuki B-)
Niedawno złożyłam kolejne zamówienie na iperfumy więc chwałę się co wybrałam :-P


Do koszyka wpadło parę kosmetyków Bielendy czyli płyn mineralny 3 w 1 o którym już Wam pisałam i jestem z niego zadowolona więc ponownie do mnie zawitał.
Bielenda aktywne serum rozjasniajace z witaminą C ,ma pomóc pozbyć się albo chociaż rozjaśnić przebarwienia, skład krótki i dosyć treściwy wieć zobaczymy jakie będą efekty po dłuższym stosowaniu;)
Maseczka na noc Bielendy do skóry z niedoskonałościami z kwasem migdałowym i laktobionowym przyda się do mojej kapryśnej skóry.
Peeling głęboko oczyszczający czeskiej marki Bione Cosmetics, miałam kremy tej marki i bardzo je polubiłam teraz zobaczymy jak poradzi sobie peeling ogórkowy.


Do koszyka nie mogły nie trafić perfumy, tym razem wybrałam słodkości czyli Prada Candy i Bruno Banani Dangerous Women. Oba zapachy poznałam wcześniej dzięki próbkom i stwierdziłam że warto je kupić w większej pojemności.


Nie mogło zabraknąć i kolorowki, ponownie sięgnęłam po matowa szminke Bourjois Rouge Velvet Edition tym razem w innym odcieniu 06 różowo-fuksjowym. Była obniżka cen kosmetyków Nyx które jeszcze nie gościły w mojej kosmetyczne więc wybrałam szminke Nyx Professional Make-up Black Label w odcieniu 127 Cancun Pink, eyeliner Nyx Professional Expose U'r odcień Dark Brown 04,automatyczna kredka do powiek Nyx Professional odcień Charcoal, cienie do powiek Nyx Professional makup Chrome odcień Bayou 34 oraz puder Nyx Twin Cake odcień Ivory. Szczerze mówiąc nawet jeszcze się nie wzięłam za testowanie kolorowki, muszą trochę poczekać.
Do zestawu dorzuciłam tusz do rzęs Loreal Milion Lashes Feline, ulubiony korektor Max Factor Panstick True Beige oraz podkład Pierre Rene Skin Balance odcień Champagne który jest dosyć ciężki więc chyba poczeka na swoją kolej gdyż obecnie używam sypkiego podkładu mineralnego aby dać odpocząć skórze.
I jeszcze zapachowy dodatek czyli dwa woski Yancee Candle Dreamy Summer Nights oraz Egyptian Musk

Ostatnio dotarła do mnie kolejna przesyłka z iperfumy Mam  przyjemność przetestować kosmetyki hiszpańskiej marki Sesdesma Factor G Renew,krem przeciwzmarszczkowy oraz serum z pecherzykami lipidowymi.Uzywam ich dopiero od paru dni ale przyznaje ze są fajne ale o rezultatach opowiem Wam za miesiąc. Dodatkowo dostałam maseczkę marki Dermacol.


Buziaki kochani,miłego weekendu :-)
Jak znacie te produkty dajcie znać jak się u Was sprawdziły :-)

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten micel z Bielendy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty :) Życzę nam powodzenia na poniedziałkowym egzaminie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prada candy jest na mojej wish liście

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, super nowości, też mam zestaw Sesdesma Factor G Renew

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling Biony mnie zaciekawił :). Sporo tego i w sumie praktycznie nic nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo luibię ten zapach bruniego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie duzo tych produktów :O omg!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiła mnie maseczka na noc z Bielendy. Koniecznie daj znać jak się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)