czwartek, 17 sierpnia 2017

Z dna koszyka...+ nowe testy


Hej kochani馃槉

Dzisiaj ma艂y post zakupowy馃槑
Wiem 偶e lubicie馃槉
R贸wnie偶 ch臋tnie ogl膮dam Wasze zdobycze i cz臋sto cos mi wpada w oko馃樃

Pierwsze do koszyka trafi艂a pasta myj膮ca Bielenda Carbo Detox . Sporo marek bazuje ostatnio na w臋glu aktywnym, kt贸ry sta艂 si臋 bardzo popularnym sk艂adnikiem w kosmetykach i wcale si臋 nie dziwie gdy偶 wegiel 艣wietnie nadaje si臋 do piel臋gnacji sk贸ry t艂ustej,problematycznej.W produkcie Bielendy nie ma w臋gla aktywnego a jedynie barwnik co niekt贸rych mo偶e rozczarowa膰,mnie te偶 choc og贸lnie jako produkt nie wypada 藕le ale o tym wi臋cej w recenzji.
Kiedy艣 testowalam ju偶 krem Niszcz pryszcz i dobrze go wspominam wi臋c zn贸w po niego si臋gn臋艂am . Krem posiada fajny sk艂ad , wspomaga piel臋gnacj臋 sk贸ry t艂ustej i problematycznej i 艣wietnie matuje sk贸r臋馃憤



Ostatnio sko艅czy艂a mu si臋 bananowa maska Kallosa wi臋c czas kupi膰 now膮 i wybra艂am mask臋 Blueberry.
Szampon blotnyApis z minera艂ami z Morza Martwego by艂 w promocji wi臋c te偶 ch臋tnie go zakupilam.Odzywka Schauma Nature Moments z soczysta malina i olejem s艂onecznikowym do w艂os贸w farbowanych dorwalam w Rossie r贸wnie偶 w ni偶szej cenie.
呕el pod prysznic Isany Indian Passion przyku艂 m贸j wzrok opakowaniem i nie 偶a艂uj臋,zapach ma bajeczny,slodki i orientalny.




Szminka Golden Rose Vision Lipstick 124 dla odmiany od wersji matowej,oczywiscie ciemny r贸偶馃槑



I w oko r贸wnie偶 wpad艂 mi bronzer- roz艣wietlacz Golden Rose nr 5



Sko艅czy艂 mi si臋 Top Semilaca wi臋c tym razem kupi艂am Top No Wipe Ness razem z mi臋towym kolorkiem o nazwie Nie艣mia艂a mi臋ta.Niedlugo poka偶e go na pazurkach.Probeczki te偶 by艂y mile widziane馃槉


Do kompletu efekt piasku na pazurki NeoNail nr 4


Rosyjskie kosmetyki zawsze s膮 mi艂o widziane w moim koszyku.Tym razem kupi艂am odzywke do w艂os贸w Planeta Organica regeneruj膮cy balsam i maseczk臋 b艂臋kitna oczyszczajaca do twarzy Babuszki Agafii.



W dozie zamowilam spiruline, wegiel aktywny i witamin臋 E do domowych maseczek.Wszystko po trochu( 艂y偶eczka spiruliny,lyzeczka glinki,kapsulka witaminy E,1-2 kapsu艂ki w臋gla) 艂膮cze 偶e sob膮 i wychodzi super maseczka do sk贸ry twarzy bez zb臋dnej chemii.


Dosta艂am r贸wnie偶 propozycje odnowienia wsp贸艂pracy z Pharma Nord i wybra艂am do test贸w Bio magnez. Cz臋sto mamy niedob贸r tego pierwiastka w organizmie wi臋c warto go uzupe艂ni膰 tym bardziej gdy pije si臋 duo kawy . Og贸lnie przyda mi si臋 na wzmocnienie , zm臋czenie,na stres .
Za偶ywa si臋 1 tabletke dziennie,moja kuracja potrwa 2 miesi膮ce gdy偶 dosta艂am dwa opakowania  magnezu馃憤Najbardziej podoba mi si臋 偶e tabletki mo偶na rozpuszcza膰 w wodzie a nie tylko po艂yka膰馃憤


I wisienka na torcie馃槑
Dzisiaj dosta艂am wiadomo艣膰 偶e dosta艂am si臋 do test贸w z Twoim 殴r贸d艂em Urody馃榾
Testowa膰 b臋d臋 produkty marki Cosnature czyli niemieckie kosmetyki naturalne.Jeszcze musz臋 pomy艣le膰 kt贸re produkty wybiore馃
Nie mia艂am wcze艣niej styczno艣ci z t膮 mark膮 wi臋c tym bardziej si臋 ciesz臋馃槉

A co Wam ciekawego wpadlo do koszyka?

24 komentarze:

  1. jestem ciekawa tego nowego efektu na paznokciach, zapowiada si臋 fajnie, pi臋kny bronzer- roz艣wietlacz Golden Rose

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Piasek prezentuje si臋 ciekawie,produkt Golden Rose Bardzo fajny,bronzer 艂atwo si臋 rozciera a roz艣wietlacz daje pi臋kna tafle馃槉

      Usu艅
  2. uwielbiam ta oczyszczajaca maseczke, musze zamowic chyba z 4 opakowanie :Dz nowosci wpadla do mnie paletka cieni od ABH <3

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ma艂o co znam, ale fajny odcie艅 pomadki :D

    OdpowiedzUsu艅
  4. Na maseczk臋 oczyszczaj膮c膮 mam ochot臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Mam r贸wniez ta maseczk臋 z Kallos <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ale jak to w 偶elu w臋glowym z Bielendy nie ma w臋gla? :D oni sobie 偶artuj膮? Haha :D
    Oby艣 nie mia艂a jak ja z Kallosem Blueberry. Na pocz膮tku wszystko super, potem cz艂owiek si臋 m臋czy by go szybko zu偶y膰. U偶ywa艂am go do depilacji n贸g na pot臋g臋, by szybciej si臋 sko艅czy艂, bo moje w艂osy po ka偶dej aplikacji wygl膮da艂y coraz gorzej. Nie 偶ycz臋 Ci tego :P
    Daj te偶 zna膰 jak si臋 sprawuje balsam PO, szykuj臋 teraz na nie mega zam贸wienie i szukam dobrych produkr贸w :) a z maseczek Agafii polecam t膮 na mleku 艂osia je艣li jej jeszcze nie mia艂a艣 - ma najpi臋kniejszy zapach na 艣wiecie 馃挍

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No serio,to bardziej pigment w臋gla ni偶 prawdziwy wegiel馃槑
      Z Kallosami moje w艂osy si臋 nawet lubi膮 wi臋c na razie jest ok tym bardziej 偶e po艂ow臋 maski oddaje siostrzenicy馃槉Maska na mleku 艂osia? Jeszcze nie mia艂am馃榾

      Usu艅
  7. Znam tylko past臋 bielendy i mask臋 Kallos - oba by艂y przeci臋tniakami z kt贸rych nie by艂am do ko艅ca zadowolona :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Zakupy jak dla mnie - Kallos, matowa szminka, krem do cery z niedoskona艂o艣ciami, produkty GR - wszysyko bym zgarn臋艂a :D Obserwuj臋 i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Jak stworzysz maseczk臋 to czekam na podzielenie si臋 opini膮 i ewentualnie przepisem :) ja ostatnio magnez zakupi艂am bo kawusia zaczyna szkodzi膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
  10. Mam b艂臋kitn膮 maseczk臋 od Babuszki Agafii i nale偶y ona do moich ulubionych. :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Hehe :D Dobra nazwa. Niszcz pryszcz :D Pozdrawiam!
    M贸j blog ♥

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ja w tym miesi膮cu kupi艂am p艂yn膮 pomadk臋 z GR

    OdpowiedzUsu艅
  13. Jestem bardzo ciekawa od偶ywki i nowego lakieru

    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  14. Ciekawi mnie seria w臋glowa z Bielendy, ale w艂a艣nie czyta艂am o tym, 偶e tam pono膰 w臋gla nie ma :) Maseczki z Banii Agafii znam i chcia艂am kupi膰 t臋 konkretn膮, ale niestety nie by艂a dost臋pna :( A z Kallos mam mask臋 bananow膮 i j膮 lubi臋.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Na to wychodzi ale to czarna magia w tej pa艣cie bo nie jest jednoznacznie napisane w sk艂adzie a maseczki to wychodzi na to 偶e maj膮 tylko pigment w臋gla馃Te偶 lubi臋 banana馃槉

      Usu艅
  15. Ciekawe produkty. Uzywalam maski Carbo i bylam zadowolona, wiec jestem ciekawa tej pasty :)

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)