czwartek, 12 lipca 2018

Hydrolat Zielona Herbata BIELENDA


Hej wszystkim

Ciekawe jaka u Was pogoda bo na Roztoczu duchota straszna choć teraz troche się zachmurzyło po tylu upalnych dniach i jest nawet przyjemniej😎
Na pewno korzystają Ci co są na urlopie, niestety pracujący mają gorzej ,ech..

Dzisiaj mała recenzja produktu niezbednego w naszej pielegnacji,w roli głównej  Bielenda  Zielona Herbata hydrolat.


OPIS PRODUKTU:

HYDROLAT w sposób łagodny wykańcza proces oczyszczania i odświeżania naskórka, przywraca mu komfort i równowagę. Hydrolat zwęża pory, nawilża i rozświetla.

Preparat przeznaczony jest do codziennego tonizowania i pielęgnacji cery mieszanej. Pozwala uniknąć przesuszenia. Jest delikatny i łagodny.Hydrolat ma nieocenione właściwości pielęgnacyjne. Jest bezalkoholowy i delikatny, a jednocześnie ma pH zbliżone do naturalnego pH skóry. To idealny sposób na odświeżenie naskórka przy zminimalizowaniu ryzyka podrażnień.

Wzbogacenie formuły o OLEJEK HERBACIANY,  seboregulującą antytrądzikową AZELOGLICYNĘ i KOMPLEKS o działaniu ANTI-OX i ANTI-POLLUTION, podnosi jakość pielęgnacyjną produktu, dostarcza skórze ważnych i łatwo przyswajalnych składników mineralnych oraz poprawia jej kondycję.

Poza funkcją pielęgnującą i kondycjonującą, produkt stanowi swoistą „tarczę” przeciw zanieczyszczeniom powietrza i niekorzystnym wpływem środowiska. Dzięki zawartości BIOPOLIMERU w znacznym stopniu ogranicza przenikanie pyłów zawieszonych PM 2,5 w  głąb naskórka i ogranicza ich destrukcyjne działanie. Pozwala to utrzymać naskórek w dobrej kondycji, spowalnia procesy starzeniowe w nim zachodzące i czyni go silniejszym.

Efekt
Działa tonizująco, lekko ściągająco, antyoksydacyjnie i łagodząco, usuwa nadmiar sebum, zapewnia skórze miękkość i uczucie komfortu.


Hydrolat zamknięty w przezroczystej butelce ,ze schludna i ładna szatą graficzna.
Pojemność 200 ml.


Bezbarwny płyn posiada ładny herbaciany zapach.

SKŁAD:


Co to jest hydrolat?

Produkt który powstaje w procesie destylacji para wodna całych roślin lub ich części w wyniku czego powstają tzw. wody kwiatowe, które swietnie sprawdzają się w pielęgnacji skory.Posiadaja wiele właściwości leczniczych zaleznie od rośliny jaka zostanie użyta do wytworzenia hydrolatu. W hydrolacie Bielendy znajdziemy więcej składników niż w typowym hydrolacie,wiec bliżej mu do toniku ale mi to nie przeszkadza 😎
Wysoko w składzie mamy wyciąg z zielonej herbaty o właściwościach oczyszczających, nawilżających, łagodzących, przeciwbakteryjnych .
W skladzie znajdziemy również nawilżający i regenerujący polisacharyd, łagodzący pantenol, pochodną kwasu azelainowego - Azeliglicyne o dzialaniu przeciwzapalnym, rozjaśniającym, antybakteryjnym, nawilzajacym.
Nawilżająca gliceryna oraz mleczan sodu o działaniu przeciwbakteryjnym , złuszczającym oraz witamina C o działaniu przeciwzmarszczkowym, rozjaśniającm, antyoksydant .Do tego łagodząca alantoina i  antyseptyczny ,sciagajacy olejek 
z drzewa herbacianego .Na koncu znajdziemy konserwanty i substancje zapachowe.

Sklad hydrolatu bardzo przyjemny podobnie jak dzialanie.
Hydrolat świetnie tonizuje,odswieza, nawilza, łagodzi podraznienia, matuje , oczyszcza z resztek zanieczyszczen.
Przyjemny zapach umila aplikacje.
Nie podrażnia oczu . Wydajność również na plus.Produkt stworzony do pielęgnacji cery mieszanej,przy tłustej też się sprawdzi.
Bardzo dobra seria kosmetyków Bielendy,mam jeszcze plyn micelarny z zieloną herbatą ale o nim innym razem.
Polecam👍😊
Kosmetyki BIELENDA znajdziecie również na Iperfumy by Notino gdzie obecnie trwa Summer Black Friday czyli obniżki cen kosmetyków i perfum.

10 komentarzy:

  1. Z serii Zielona herbata nic jeszcze nie miałam, ale szata graficzna taka pozytywna.


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo o nim dobrego można przeczytać, choć ja chyba i tak zostanę przy zwykłych hydrolatach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie stosowałam hydrolatu, nie przepadam za takimi kosmetykami ale może się skusze i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten hydrolat i chyba najbardziej, ze wszystkich kosmetyków tej serii, przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zieloną herbatę w kosmetyce- kiedyś robiłam z niej maseczki ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. ja należę do tych wiecznie pracujących, nie miałam jeszcze żadnego hydrolatu Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Bielende i chetnie wypróbuje ten hydrolant :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już sporo pozytywnych opinii na temat tego hydrolatu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie zdecydowanie na nie, szczeólnie ten skład :/ Polecam firme Bioline, gdzie w składzie z hydrolatem z melisa jest tylko faktycznie melisa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze go nie miałam, ale na pewno się skusze na niego.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)